torsdag 8 april 2010

Tired och helt död !

Otroligt trött och seg idag efter går kvällen/natt.
så gör detta..




*Ditt utseende:
Hårfärg? - för tillfället svart.

Längd? - 168

Skostorlek? - 38

Ålder? - 16



*Kärlek:


 
Har du kille just nu?- Jam världens finaste och underbaraste pojkvän.

 Gillar du någon? -det är bara förnamnet

Vem? - Markus Bengelsdorff

Tillåter du din kille röra vid dig? -Ja absolut.

Har du haft sex? - ja
Hur många har du haft sex med? - Ointressant. För många.

*Smak & stil:

Vad har du på dig? -  mjukis och playboy hoodie

Hur ser dina trosor ut? - röda string

Har du någon BH? - ja

Hur ser den ut just nu? -rosa glnsigt tyg och svart sånt ah jag vet inte

Hur beskriver du en fjortis? - Men assa amaaaagad !

Hur beskriver du en pluggis? - 87655 + 898433=

Har du bytt stil någon gång? - jo det har jag

Vem är din förebild? - Carolina gynning.


*Bad days:
Har du varit full? - Ja, men dricker för tillfället inte.

Har du haft sex på fyllan? - ja

Har du rökt? -jag gör

Har du snusat? - ja

Har du gjort något olagligt? - varje dag gör man något som är olagligt

Har du slagit någon ner till marken?- tror jag.






*Yes/No:
Är du allergisk mot något? -Nej

Tror du på gud? - Nej haha.

Har du en bästis? - Amanda wellbrant

Är du vegitarian? - Nej men inte mycket för kött.

Är du olydig? -jag har horn i pannan

Har du vart med om ett stort gräl?-Ja, lite våld löser allt men ska tyvärr inte behöva gå så långt, men det gör det alltid.





*Antingen elr:
mjölk / saft? -  saft

ibumetin / alvedon? - Alvedon.

katt / hund? - katt

cykla / gå? - gå

öl / vin? - blaze