tisdag 8 juni 2010

bläääää !


Jag börjar nog att bli sjuk och det är inte skoj. Det käns som om ögonen sitter i kors och jag vill bara krypa ner i soffan med något gott och en film.

Det regnar, ååh ! *suck* fast vi behöver det. Idag vakna jag upp hos älsklingen, jag och Putte bror sov där.
Och han pratade i sömnen som fan "Men du gör så varje gång jag går iväg, men moget, men du är ju rätt perfekt också" och massa mummel, sweet.

Sen klockan 16:00 träffade jag min soc för att säga hejdå och sådär så vi stack till Caffé viskan fikade och prata.

Älskling ska ha klassmiddag och klassfest så han får jag inte se på hela kvällen pluss att han drar till Thailand på Måndag alltså är och blir det sadface för mig.

Och det bästa av allt = Skolavslutning på Torsdag vilket betyder SOMMARLOV !  *happyface*

Och nu kom jag på att jag ska gå i sommar skola i hela 2 veckor.

Imorgon är det avslutning på Campen och därför samlas alla 16:30 för att dra och käka på Thai silk, ih mysigt. !

Men nu ska Anki och pappa lägga in bilder på datorn, och därför ska jag lämna över den till dom

/-- peace !