lördag 9 oktober 2010

Idag= Ta det lugnt C.

Emma undrade om jag ville följa med och träffa några kompisar men idag är det en lugn lördag för mig, förutom att jag imorses åkte in till stan för att sola. Oj kom på att jag ska iväg till Brämhult på middag, ja efter det kanske jag ska träffa Marcus. Men det blir i alla fall inget sminkerier och liknande.

Jag har tänkt på en grej. Jag är väldigt utseende fixerad och för 4 månader sedan kunde jag inte gå i stan utan smink eller med mjukis och såntdär. Men nu så kan jag på morgonen om jag känner att jag inte orkar ta på mig något riktigt bara slänga på mig ett par mjukis eller om jag inte orkar sminka mig, a då skiter jag i det.

Det är sjukt hur mycket man förändras i sättet och utseendet med åren.

Imorgon fyller min riktiga mamma år och då ska jag dit och äta mat och umgås.

Nu blir det film, Shottas.
P.B