tisdag 18 januari 2011

Tö.

Vädret e inget vidare, jag vill ha sommar nu, ser fram så mycket emot årets sommar.

Jag har börjat tänka så mycket på framtiden också.
Vill kunna flytta ihop med honom nu, men 1 år kvar.
Då jag fyller 18 skaffar vi lägenhet.
Fantiserar så mycket om hur allt kommer se ut.
Hoppas bara på att detta året går snabbt, för längtan dödar !
Avståndet är ett stort problem.

För 3-4 år sedan var vi nöjda med att vi träffades då och då.
Nu funkar det inte med distans,
nu planerar vi vilket vi gort sen första gången vi sågs och väntar på att jag fyller 18.

Vi sa föralltid, det verkar ju vara sanna ord. Han är min själsfrände.
Har nog kommit på varför jag har så svårt att bli kär.
Har vart så otroligt "kär" är inte rätta ordet för det var så mycket mer, men i alla fall
Varit så otroligt kär 2 gånger.
Denna killen har jag alltid gämfört alla andra med. Ingen är som honom.
Han är min har alltid varit och kommer alltid att vara.
Trotts allt älskar jag honom mest av allt, han får mig att känna och se den ljusa framtiden vi kommer att ha ihop.

P.B