torsdag 9 september 2010

Godkväll.


Nu ligger jag i sängen och suger på mina Läkerol.
Jag älskar att sova i ny bäddat.

Imorses vakna jag 08.00 av att den lille skällde sen följde jag med mamma och handla.
Det blir alltid så att man kommer hem med hela affären.

Hela dagen har jag vart med Marcus och imorgon ska jag faktist gå till skolan.
Åh jag fick sms ! Och självklart var det Marcus.

Och just det ! jag har faktist ändrat om i mitt och min lillasysters rum, det blev otroligt bra. Man kan ju ha det fint även ifall man ska flytta.
Och på lördag ska vi till IKEA , det ser jag fram emot , det ska bli otroligt kul bla köpa ny säng.

Imorgon blir det skolan till 11:00 sen ska jag träffa Kim och troligtvis Emil och Robin till 12:00 då jag ska träffa min saknade Carro och sen klockan 14:00 ska jag träffa Korab, fråga mig inte varför jag ska träffa honom. Ja senare blir det väl säkerligen till att träffa de vanliga grabbgänget.
Men nu skall jag redigera en bild på min söta lillasyster och sen sova godnatt.