fredag 16 juli 2010

vissa har det bra, vissa sämre och andra sämst.

Pappa och jag hade bra kontakt hela kvällen när vi, jag och emma sitter på bussen hem ringer han,
-Jag vill ha pizza,kommer du inte hem med pizza så kommer du fan inte in.
-Men det finns inga affärer som är öppna nu jag har inga pengar och kan inte ta med mig pizza hem.
-Nej men du får fan ta och fixa detta. var är min svarta tändare?
-nej jag kan inte fixa det åt dig, den svarta tändaren köpte  Anki åt mig.
-Gör fan ingenting du gör inte mat åt mig.
-Men du ser inte vad jag gör jag tar hand om lägenheten du gör inte det.Jag diskar jag städar jag tvättar och gör allt. Men du ser inte det. Du ger mig inte ens beröm. Du är förälder du ska laga mat åt mig inte jag, jag är 16 år och ska inte behöva ta hand om en lägenhete som en 45 åring.

Där klicka han mig. jag smsar när vi är utanför och han sträcker sig ut genom fönstret han ropar jävla fitta,hora,subba och andra saker på mig. Han stänger igen fönstret och glaset grossas. När han slänger ut nycklarna öppnar jag porten och jag och Emma säger till varandra "det är ingen idé att vi går upp dit.
Jag började gråta jag ringer campen säger "pappa e jätte full skriker och så jävla mycket jag kan inte gå upp"
Då kommer pappa ner rusande jag springer ut genom porten för han tänkte slå mig och jag orkar inte med mer.

Campen hämtade oss och körde oss hem till Emma.Vi gick och la oss. 
När vi vakna upp väntade vi på Emmas mamma (min mamma också)  vi åkte till campen hade möte.
Just nu bor jag hos Emma tills på måndag då jag får ungdomsboende och sen där efter fosterfamilj vilket emmas familj funderar på att bli.

Nu har emma plattat klart håret vilket tog en halvtimma nu ska vi upp till Sjöbo och grilla.

Hejdå