torsdag 29 juli 2010

I hate hate hate hate it !!!!


Jag hatar verkligen dessa perioder jag bara är deprimerad, jag vill inte ha det så ! varför ska just jag ha det ?! jag gråter för ingenting, för tillfället mår jag bra... allt har blivit så otroligt mycket bättre. Jag har fått så jävla mycket hjälp från många människor, jag har kommit ifrån min pappa. Inget mer jävla fitta slyna hora och inte något mer att jag måste ta emot sparkar eller slag. Jag är fri, no more love. Jag kan känna mig fri(= *smile*  or not. Jag kanske får bo hos världens bästa familj, jag väntar på besked. Men det blir så ! jag ska ha det så! för här mår jag bra, det finns så mycket kärlek och trygghet och allt i detta hemmet, pluss att jag får världens underbaraste syster och mamma. Visst jag har aldrig upplevt kärlek eller något från mina riktiga föräldrar och jag begär inte att få det av någon heller. Men här får jag det ändå..Och jag är den personen som alltid måste ge, men här vet jag inte vad jag ska ge tillbaka förutom det samma som de ger mig, det känns verkligen som om jag har fått ett riktigt hem. Här är det människor som tycker om mig för den jag är dom försöker inte ändra på mig de lägger inte skit på mig de slår mig inte, ibland undrar jag varför människor är så olika.