onsdag 18 augusti 2010

cant sleep


Igår natt kom shait hit klockan 4 för att hälsa på sin älskling.Han och Korab var inga bra killar den natten-.-
Hela dagen försökte jag få tag på älsklingen men han svara inte på sms eller när jag ringde. Och eftersom att jag visste vad de gjort så vart jag verkligen as orolig. Till slut svarade hans pappa och vi prata han sa att jag kunde komma upp men nej så blev det inte bara jag visste att han var vid liv.
Och nu på kvällen så hörde han äntligen av sig så nu kan jag sova gott(om jag ändå kunde somna)

Idag (eftersom att  klockan är över 24.00) ska jag träffa mackan på dagen och sen på kvällen min Korab.Har ju inte träffat honom på en hel vecka snart, men så är det när de fastar.

Det känns så himla konstigt att vakna upp utan att Emma är hemma(hahaha rimmar) ja hon började i skolan igår, jag börjar inte förrens på Fredag.Jag vill ha mer lov.

Men nu måste jag vara social med Mackan på msn innan han börja grina o säger att jag dissar.

PB!