onsdag 25 augusti 2010

Otacksamma idioter.

Jag är så trött på otacksamma människor. Och jag är så trött på människor som blir sura direkt när de inte får som de vill eller något inte passar de.Så in i helvetes jävla trött på det är jag. Tyvärr så finns det gott om sånt folk här i världen. Dags att tänka om människa jävel.

Man måste få säga nej ibland inte bara ja ja ja ja ja, det funkar inte. Bara för att man har en gräns och säger nej vilket inte är ofta man gör, inte jag i alla fall nä men då tar det hus i helvete.
Det är verkligen en sån grej jag hakar upp mig på så grovt jävla mycket. Vem fan vill vara med en sån människa ?


Idag hade jag en bra start på dagen, tills jag sluta skolan 20 i 1 då allt bara gick åt helvete.
Jag blev så sur på folks beteende.

Jag var hemma hos min kära farmor och hämtade mina pengar och som vanligt fick man med sig en hel väska med grejer hem "Det är bara att komma hit så får du plocka på dig" hon är för söt.

Senare drog jag ner till stan träffade lite folk och köpte nytt extension. 
Var mening att jag och babe skulle ut och äta(killarna bjuder) haha, men det verkade inte bli så fast i och för sig så kom han hem från Jönköping idag så han vill väl kanske spendera lite tid med polarna :)  det är helt okej för mig ! ! 

Imorgon börjar jag inte förens 10.15 - 10.45 , as härligt ju.
Får väl se om det är fint väder så kanske man kan gå ut och fika? absolut säg ! 

Men nu ska jag bara ligga här i sängen, är trött så blir bara till att glo på tvn och vänta på bättre tider.

P.B