söndag 28 februari 2010

Shopping/chill .

Yes idag vart vi i Lund och jag har kommit på att jag är så himla kräsen när det gäller kläder.
Jag hittar aldrig något "näe tråkiga , näe fula, näe löjliga, näe för mörkt,näe för mycket färg,näe för långt"
så låter det alltid. Men idag hittade jag faktist ett par snygga jeans och skor,fast de ser mycket snyggare ut IRL !


Och egentligen är jag inte mycket alls för stövlar ser ut som om man ska ut och rida,eller något.
Men nu har jag ett par av varje sort.
Ifall jag skulle få för mig att det skulle vara snyggare med stövlar till något.

Om 4 dagar fyller jag 16 år.
Och de tjatar på mig "Vad önskar du dig?"
Men grejen är den att,jag önskar mig ingenting.
Finns inget jag behöver eller något alls.
Så jag får väl en rosa brödrost.

Snart får jag äntligen träffa min bebis också.
Saknar honom otroligt mycket.
Вскоре я дома Darling!
Ты мое сердце Марка.