söndag 28 februari 2010

bejbi

Markus Alla gånger vi såg varandra i stan

kände jag alltid hur min puls gick snabbare.

Vi kolla på varandra men inget mer.

Vi var båda rädda att skapa kontakten mellan oss,

Pga att vi var rädda att få dissen.Men till slut,mer än ett halv år senare

tog du chansen,Vi båda trodde det var försent ,

jag hade blivit flyttad till Skåne.

Men försent är inget som existerar

för nu är jag hemma och vi har inget att oroa oss över.

Nu har vi varandra,så nära det går.

Jag har aldrig känt såhär det är obeskrivligt.

Själsfrände,det är precis vad vi är.

Vi är varandras själsfrände.

När jag läste boken tänkte jag hela tiden på dig.

Allt passar så bra in.

Och efter en gång kan jag säga och skriva att jag älskar dig.

Det är inte vanligt.Det är inte någon vanlig förälskelse detta här.



När du sa"vi tar kontakten igen när du kommer tillbaka till Borås"

Kände jag bara "ingen ide att kämpa mer ingen idé

för när jag kommer hem har han någon annan"

Jag hade lixom ingenting,men du fick mig så glad

och jag längtade tills jag kom tillbaka till Borås

Du är en stor del av varför jag kämpade.



även ifall du hade skrivit detta så snackade vi ändå..

Vi kunde inte slitas ifrån varandra..

Du gör mig så otroligt glad du gör mig lycklig.

Som sagt jag älskar dig och allt är obeskrivligt.

Du vet egentligen vad jag tycker

men det jag säger till dig räcker inte för att förklara

Hur mycket du betyder för mig.

Det finns bara du i mina tankar,i mitt hjärta och för mig.

Jag skulle aldrig kunna såra dig på något sätt.

Du förtjänar allt och så mycket mer.

Mår du dåligt mår jag dåligt din själ e min själ.

Och vi kan prata om allt.



Du är så perfekt på både insidan och utsidan.

Du är så fin och så underbar jag vill bara ha dig.

För varje sekund för varje minut och för varje timme som går tänker jag på dig.

Varje dag är det du du du.

Innan jag ska sova och inte har dig vid min sida

så läser jag sms ifrån dig.

Jag kan inte vara utan dig älskling.

Du är mitt hjärta du är verkligen mitt allt.



 Ya lyublyu tebya Markus Bengelsdorff<3