onsdag 24 februari 2010

What can i say?

Som sagt, idag var jag med moster i hennes jobb 5 på morgonen.
De kollade mina tänder och satte ett Guldhjärta på ena tanden eftersom att jag tappat bort mitt andra smycke.
Det blev riktigt bra faktist. Tandköttet vid visdomtanden vart en början på att bli en infekterat så de körde ner en spruta i fickan och gjorde rent med Koksaltlösning.
Det har kliat som in i helvete och sitter antingen med tandpetare tungan eller nageln kan ju inte låta bli.

När jag kom hem så drog jag mig till Ralle Peter Johannes det var en trevlig början , vi drog till pizzerian
träffa folket och sisådär.
Finns ingen knäppare pojk en Ralle som njuter av att få åka på taket mitt ute i vintern på en bil och hoppar av i farten. ja vad sägr man?

Saknar min bebis Markus med slänger in en bild på honom