tisdag 2 mars 2010

GO ON !

Inombords skriker det "give up,GIVE UP! " Men jag säger "Nej fortsätt, FORTSÄTT"
Jag vet att jag klarar av det, jag har varit med om så mycket värre.
Men ändå är det något som gör att det käns mest , att det tar värre på kroppen än vad något annat gjort.
Men jag vinner det , jag ger inte upp.Men jag vill så gärna.
Varför ge sig in på något man förlorar?varför ger ni inte upp?det är lika bra för ni förlorar.
Jag vill ge tillbaka så mycket, men jag tänker inte visa er hur dåliga ni är , utan ni får märka det själva.
Men det tar på energin.
Och att ljuga för folket, " Hur mår du?"  och svaret lyder : " Jag mår bra!" med ett fake smile .
"Du måste äta mer det lilla blir du inte mätt på  ät nu lilla myra"  Jag försöker men något sätter stopp.
Låt mig ha mina förhoppningar för jag vet att det kommer bli som jag vill.
Snacka inte , låt mig ha de, det är inte ni som blir besvikna och ledsna när det inte händer,det är jag. Jag jag jag! som alltid "du du du"
Låt mig hata vem jag vill säg inte "men de vill hjälpa dig,det vill ditt bästa.Du kan inte hata dem"
Jag kan HATA vem jag vill , man tycker inte om alla det funkar inte riktigt så.
De vet inte vad som är "bäst för mig" Det är jag som har det svaret.
INGEN annan, INGEN !
"du klarar inte ta hand om dig själv , och verkligen inte när du mår som du gör"
Pfft bullshit *lyfter på ögon brynen och vänder ryggen*
Jag klarar att ta hand om mig själv men jag klarar inte av folk som trycker ner andra och snackar skit, det gör att jag till slut sätter kniven i dem, det gör att jag till slut siktar från långt avstånd.
Jag kanske ser ut som den där oskyldiga lilla flickan med mamma och pappa , med ett fint hem som jag alltid känner mig välkommen till , som aldrig gör något dumt eller inte har det minsta lilla problemet i sånna fall med att borsta håret på morgonen.
Nej, inte riktigt så raring. När du minst anar det kanske du är på andra sidan? vem vet inte du , inte de men jag.

Jag sätter inte mig själv i skiten andra gör det åt mig.