söndag 21 mars 2010

HOME SWEET HOME !

Nu är jag i alla fall tillbaka i Borås igen, resan hem var väldigt jobbig.
Men hem kom vi och det är det viktigaste.

Det blev sjukt stressigt igår, när vi kom hem stog Amanda darling utanför dörren Kussen ville att jag skulle komma över för att kika på deras 10 v hundvalp (kinesisk nakenhund)?
Den var otroligt söt.
Träffade älsklingen Markus också, sitter hos honom just nu, sov här och det blev inte mycket till att sova
"Sover du?" eller bara en massa snack.
Idag är vädret förbannat kasst har ju ifs kommit till Borås igen så vad ska man förvänta sig?
Idag ska jag och älskling, efter han har fixat sig och så dra ner till stan i think, måste hem hämta cash, Amanda har min plånbok (känns sjukt tomt utan den) och sen ska vi hälsa på min mamma och familjen.

Har inte vågat säga att jag flyttat hem igen, Undra hur hennes reaktion blir. Det är nog inte något som kommer se och låta bra.