måndag 8 mars 2010

River. Sommaren 2010 är våran !

Sitter i skolan lyssnar på Bruce springsteen-The River , underbar låt.
Idag känns det verkligen inte som någon skoldag, så trött.
Låg och snacka med älskling flera timmar inatt.
Fast hellre det än att sova. Snart får jag komma hem och sova bredvid honom.
Saknar honom så obeskrivligt mycket.
och det känns som om jag har "Jag älskar dig" på tungan och därför måste jag skriva det.
Markus jag älskar dig.

Som sagt imorgon är det möte för pappa och Amanda med soc. Det kommer gå bra, så bra.
Och det är bara att hoppas på det bästa.

Åh igår snackade jag med Putte om hur sommaren skall se ut, det låter sjukt underbart.
Sitter och fantiserar om det, kommer ju slå förra sommaren, fast den vart grymt bra den också.
Och där är det flera minnen som aldrig kommer att försvinna.

Som när jag amanda robin satt på bryggan och man höll på med det värsta och robin sitter med fötterna i vattnet och plaskar, helt plötsligt säger han "kolla mina fötter" och börjar asgarva. *skrattar inombords*
och när han tappade i tändaren i vattnet och stirrar på Amanda och hon säger " Inte nu igen"
"juuuuuu" och gör värsta bebis minen och börjar fnittra, det var alltså andra gången på samma ställe som han tappa i en tändare.

Eller när Amanda öppnade drickan och det pös till sådära, och jag blev asrädd och vände mig om på något konstigt sätt och bara glodde, minns att det kändes som om jag glodde i flera minuter. Kommer ihåg att jag skrämde mig själv så otroligt många gånger.

Och när vi var hemma hos mig , satt och låg i sängen helt plötsligt ser amanda ett utåt putat arsle med fisringar efter. Det var grymma tider. Gud det var underbart.

Och vintern före det , så såg amanda något jävla ludd överallt, inte bara en dag utan många.

Och denna vintern satt vi i bastun och jag gick ner för alla bänkar, och när jag skulle gå upp igen så var det en planka som var lös jag trampa på den och den åkte upp i ansiktet sådär som jag bara trodde man kunde se i filmer , och sen låg jag emellan brädorna.
Då förlängde vi livet med flera år, så vi skratta alltså.
Och det roliga var att vi höll på med kameran men missade filma det.
Det är så synd, annars hade det varit AFHV next  !

Men vem vet vad som kommer denna sommaren?
Det kommer vara en hel del oförglömliga dagar och minnen med älskling putte och alla, självklart Amanda och Robin också.

Men ska väll se till och försöka arbeta lite nu, men jag vill inte , min hjärna funkar inte bra idag.